Canım benimdeki özeldeki doktorum erkek dedi 13 haftada sonra 16 da devlete gittim oda kız dedi ben şok tabi 18 de birdaha özele gittim aynı doktoruma ben sana kız dememişmiydim diyor yüzde yüz kız dedi ama hala kafam karışık şuan 19 haftadayım 21 de detaylı ultrasonu bekliyorum kendimi herşeye hazırladım belki yine değişirse diye☺️