Iremerol benim bebeğim de çok hıçkırırdı emme refleksi ve diyaframı gelişiyormuş o şekilde. Doğduğunda direk meme aradı zaten hıçkırması gayet iyi bir durumdur. Doğduktan sonra da devam ediyor zaten Buda midesinin büyüdüğünü ve sindirim sisteminin iyi çalıştığına işaretmiş. Doktorumda öyle söylemişti. O yüzden o hıçkırdıkça siz daha çok mutlu olun 🙏