Hanımlar 5gün önce test yaptım pozitif çıktı yarın tahlil vermeye gidecektim ama bu akşam kanamam geldi kahverengiydi hafif pembeleşti doktora gittim vajinal muayenede kese gözükmedi kan verdim 220,4 çıktı 2 gün sonra çağırdı tekrar ama kanama için ilaç vermedi buna benzer birşey yaşayanlar varsa eğer yardımcı olurmusunuz