busranur_19 Kucuk_melegim Çok zor yaşadım 3 hafta önce bir daha yaşamamak için dua ediyorum resmennnn böyle bir acı yok ağlamıştım
Hilaynur Kucuk_melegim aynen gece tam gerinirken oluyo özellikle 34. Haftada haftada bikaç kez oluyor magnezyum kullanmama ragmen çok fena bi acı
Emine_eymen Kucuk_melegim benim 2 gebeliğim oldu iki kuzum da yanında elhamdülillah ilkinde magnezyum vermedi doktor gece kramp giriyordu gündüz yürüyemiyodum morarıyodu bacagım o kadar kötü oluyordu ama ikincide magnezyum verdi doktor kullandım bütün gebeliğim boyunca 3 belki 4 kere kramp girmiştir bacagıma çok rahattı doktoruna sor kesinlikle ben çok faydasını gördüm
Duygu_ck Kucuk_melegim osteocare kullanıyorum kalsiyum magnezyum için.normalde1 tane yetiyordu ağrı kramp olunca doktor 2. Çıkardı.
Leylalyla Magnezyum eksikliğinden kaynaklanan bir durum bendede aynısı oluyordu gece uykumdan uyandırıyordu resmen doktora söyledim bana magnezyum tableti verdi 1 hafta düzenli kullandım kasılmalarım geçti.
Kucuk_melegim Leylalyla bende kullaniyorum çok şık olmuyor haftada 1 kere ama 2 gun acisini çekiyorum
Aynr1380 Kramp hamilelik dönemince ara ara giriyor malesef . Kramp geldiği zaman futbolcuların kullandığı bir teknik var futbolla ilgilenen eşiniz varsa yardım alabilirsiniz anında kesiyor ağrıyı .
Kucuk_melegim Aynr1380 ay yok canm bizmkine diyorumda ağrıyı bile o nasil birşey diyor ben genelde öyle olduğunda bacağımı zorda olsa kimildatmiyorm bir kac saniye sonra geçiyor
Kucuk_melegim Emine_eymen bende kullanıyorum magnezyum hergun olmuyor bu kramp belki haftada 1 defa ama o gun 2 gün acısını çekiyorum
Emine_eymen Kucuk_melegim hmm anladım belki başka Bi yolu daha vardır doktoruna sor istersen hareket gibi kasları gevşetme filan
Leylalyla Kucuk_melegim o an zorluyorsan yapar benimde bir gece öyle şiddetli olmuştu ki 2 gun basamadim üstüne
Kucuk_melegim Leylalyla Rabb’im bütün hamilelere şifa versn gerçekten zormuş göründüğü kadar masum değilmiş hamilelik sağlıkla kavuşalim
Leylalyla Kucuk_melegim kesinlikle degil yani o kadar zorlugu var ki anne olmak hakikaten de kolay değilmiş