Leylalyla aynen öyle bende çok sıkıldım bebeğim sağlıkla doğsa bi an önce kavuşsam diyorum.geceleri uykuya dalamama, sinir,asabiyet,duygusallık,herkesten nefret etme durumu,ağrılar,yürüyememe, sık tuvalete çıkmak o kadar çok yoruldum ki.. üstüne bir de ilgisiz koca.cidden ilk haftalarım o kadar güzeldi ki birde diyordum oh ne güzelmiş ya 🫣 neyse yolu bitirdik sayılır rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah.