Merhaba kızlar;
Ben ekim ayının 14 adet oldum 25inde bitti. Kasım ayında 25 olup 30 bittim. Ama aralık ayının 25 olmam gerektiği yazıyordu ve henüz olmadım 7 gün geçti. Sizce döngüm mü değişti veya hamile olma ihtimalim var mıdır? Yardımcı olur musunuz?