Omerva busranur_19 son haftalarda olduğum için her muayenede idrar tahlili ve nst istiyor doktorum muayene ücreti artı 110 lira daha veriyorum
meraklianneadayi23 busranur_19 Evet ücretli benim hastanemde 50 ya da 60 ₺ 2 hafta sonra giricem ben ilk kez 33.haftamda yani. Bence hem muayenede hem kontrolde ödeniyor ücret.
1erkekkannesiiii busranur_19 ben her hafta giriyorum para vermiyorum öss var ondan dolayı olabilir bilmiyorum sadece muayene ücreti alıyorlar 10 gün içinde 1kez daha girdiğim için muayene nst ücreti de alınmıyor. Yani 2 gitmede 1 kez muayene ücreti vermiş oluyorum