Ece61 Kızlar bebiş baş aşağı dönmedi galiba hala hissedebiliyorum ayakları sağ boşluğuma doğru vuruyor ne zaman döner kız bebiş kendileri 🥰
Hamideersin Ece61 inşallah döner ben 34+5de gittiğimde doktor basasagi dönmüş dedi çok şükür inşallah doğuma kadar dönmez şuan 36+2 oldum cuma günü gel dedi ben 37 ortalarında gitmek istiyorum bidahaki gidişim de doğum olsun istiyorum inşallah
Hamideersin Ece61 açıkçası pek fark edemedim ama hareketlerini kasıklarımda hissediyorum çoğunlukla bazense kaburgalarimda ittirme
Nurelaa Ece61 Ben midemde boşluk hissettim ondan 2 gün sonrada kontrolüm vardı zaten doktorum döndüğünü söyledi. Ama her an heryerde hissedebiliyoruz bebeğimizi (: zamanla dönecektir
Ece61 Hamideersin vallahi bilemiyorum bende bende kasıklarımda değil de vajinamın üstünde hissediyorum bazen sanki oynuyor orda ama ne olduğunu bilemiyorum bazen kaburgama ayağını sokuyor gibi oluyor açıkçası elimle göbeğimi sıvazladığımda sanki kafası sol da gibi bilemiyorum