Ozgectndg merhaba, yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla benim yaşadıklarım sizin durumunuzla aynı. Göğsümün altında sertlik hissediyorum bebeğin kafası mı bilmiyorum nefes alırken zorlanıyorum, zaten bu şekilde asla yatamıyorum çünkü kemiklerime batıyor bir şey. Haftam 21 doktor randevuma daha 5 gün var. Bebeğin yukarıda olması bir sorun teşkil ediyor muymuş acaba