30 haftayı doldurduktan sonra bi sıkıntı gelmeye başladı. doğum sonrasını mı düşünüyorum kafamda napıyorum bilmiyorum 😔 anksiyete bozukluğum var zaten ama bu aralar anksiyeteden farklı bi mutsuzluk,bunalma hissediyorum. hiçbi şey iyi gelmiyor göbek de büyüdü nefes darlığı da yapıyo normal sanırım bunlar. sürekli ağlamaya hazırım zaten güzel şeylere de kötü şeylere de. yaşayan tecrübeliler nasıl atlattı,neler iyi gelir?