Rnml Merhaba 26+5 im ve ilk gebeliğim. Bu akşam yaklaşık 3 saattir kaşıklarımda Ağrı baskı gibi his var ve idrar yaparken hafif Ağrı Hissettim bu durum normal midir? Bebek büyüdüğü için mi acaba?