Lidia Kızlar 36.haftaya girmek üzereyiz bugünden beri kasık ağrılarım yoğunlaştı bebeğimde hareketli çok şükür.Şimdide ağrılarım bacaklarıma vuruyo sizin bu haftalarda nasıldı ağrılarınız 🤭
kahvesever__ Lidia normal ağrılarınızın olması doğum yakın artık benim de o haftalarda çok ağrılarım oluyordu 37+2 de doğum yaptım zaten
Lidia Eddii Heyecanla bekliyorummm bir an önce gelsin 🤭 Gecem gündüzüm birbirine girdi valla 🫢 5.aydan beri çok sıkıntılı geçiriyorum hayırlısı 😬 sağlıkla gelsin prensesim 💞
Lidia Eddii Allah bağışlasın 🥰 Bende normal doğumu dört gözle bekliyorum . Biraz nazlı bizim bebek geç geldi. İnşallah o duyguyuda tatmak nasip olur 😬🤭