Benimde hamileliğimde doktorum Triodlerin bozuk çalışıyor demişti, 25 mg ile bi ilaca başladım bir ay düştü sonra düzensiz ilerlerdi, doktoruma neden yükseldiğini benmm yapmam gerekenler neler diye sorduğumda senin yapabileceğin hiç bir şey yok vücudun ürettiği bir şey, gebelik haftan ilerledikçe hormonlardan yükselebilir ilaç ile dozunu ayarlayacağız demişti. 50 mg geçtik çok şükür Şuan düştü doktorumunda dediği gibi yapabileceğiniz hiç bir şey yok tek yapmanız gereken düzenli olarak ilacınızı kullanmak. Geçmiş olsun