Edilek gayet normal bence 37 haftalık bebek 2800 olmaz çünkü benim 34de 3 kiloydu. Eğer bebek gelişiminde sorun yoksa hiç canını sıkma kilosu falan gayet normal haftasına göre. Ölçümler yüzde yüz doğru vermiyor yurtdışı ölçümlerine endeksli olduğu için. Bide bebek pozisyonu da önemli su an bası döndü mü? Herhangi bir risk yoksa sorun olacağını sanmıyorum doktorunuz kesin söylerdi