Busra1822 Merhaba arkadaşlar ikinci defa ogluşum olucak inşallah abimizin adı akın :)) 2. Oglusumuzada hem yakın hemde güzel isim olsun istiyoruz önerilerinize açığım 🐣 Farklı isimlerde olabilir hepsini yazabilirsiniz erkek hoşunuza giden🥰
piiremsesinannesiii Busra1822 eser ismi hoşuma gidiyor erkek olsaydı eser koymak istiyordum benim eserim diyebilmek için 😁
Ftmcgdms Busra1822 Akin deyince aklıma Okan geldi nedense🙂 benimde ikinci oğlum Kaan koyacağım nasipse ama Mete Kayra Alp Yiğit Ahlas güzel geliyor kulağa❤️💙
Benimennembirmelek Busra1822 benim ilk bebeğim eşimle sevgiliyken ismine karar vermiştik Efraim olacaktı yanına bı isim daha eklemek istedik Efraim Emir oldu kuzumun ismi 🥰🥰🤗
Momm278 Ygtzynp ne güzel bnm eşimde Burak koyalım diyor bnde kararsızım daha 20 haftaligim düşünelim bklm