Yarenay kesinlikle eşli tedavi olmalı ve antibiyotik kullanmalısınız. Aldığınız antibiyotiği eşinizde kullanmalı. Bu öyle bi şey ki sizden eşinize geçiyor siz fitil falan iyileşiyosunuz ama ilişkiye girdiğiniz için eşinizden tekrar size bulaşıyor sizden eşinize geçiyor kısır döngüye giriyo her şey. O yüzden mutlaka eşinizle beraber tedavi olun. Bende geçen sene yazdan tatilde mantar enfeksiyonu geçirdim oturamıyodum bile. Eve gelir gelmez doktora gittim tam düzeldi dedik adet oldum hooop başa sardı doktorda tanıdıktı geçen ay bu kadar yoğun enfeksiyon yoktu dedi eşle beraber tedavi uyguladı. 1 hafta ilişki yok 1 haftadan sonrada korunmasız yok diye yasakladı. Çok şükür o günden beri asla tekrarlamadı.