Esraygcc16 Bursa şehir hastanesinde kadın doğum doktoru öneriniz var mı devlet hastahanesinde doğum için gebelik sürecinde kayıt olması gerekiyormuş bende sonunda nasıl olur belli olmaz diye ara ara gitmek istiyorum
ArvenMom Esraygcc16 tayfur çifte gidiyorum memnunum doktorumdan ilk günden bu yana devlette hep ona giderim 🥰 salı da randevum var kendisine
Zeynepsnu Alyaa18 o hastane icin, bende çam sakuraya gidiyordum bursaya yeni tasindim burada hic gozukmuyor bilgilerim, o yizden takip sart
Esraygcc16 Başka devlet hastanesinde geçerli mi bilmiyorum ama 8 haftalıkken acilden gittim eğer burada doğum yapmayı düşünüyorsan geçmiş bilgilerinin olması gerekiyor yani gebelik sürecinde muayene için gitmek gerekiyormuş
Ozgeeee19 Yaşar Can’a gidiyorum ben canım. Arkadaşım da Memik Karaküçük’e gidiyor. İkimizde memnunuz. 😊 Benim 2. hamileliğim ilki sezeryandı doğumu Yaşar bey yaptırdı gayet memnun kaldım o yüzden 2. Hamileliğimde de ona takipliyim o yaptırcak yine 😊
Ceylankt Ozgeeee19 bende yaşar cana gitmeye başladım daha önce serdar turklay a gittim ama Yaşar can i herkes övmüş bende onu tercih ettim 🙂 kaç haftalık canım
Ozgeeee19 @Ceylankt 27+2 canım başından beri ona gidiyorum kendisi çağırıyor zaten randevu aramakla uğraşmıyorum hiç yoğunluktan bazen gergin olabiliyo ama işinde gerçekten çok iyi bi doktor bence 😊 sen kaç haftalıksın😊
Ceylankt Ozgeeee19 bende 25+2 haftaligim.bana bir kağıt verdi o kağıtla gideceğim sanırım randevusuz direk fiş mı kestiriyoruz acaaba
Ceylankt Ozgeeee19 birde ben ilk defa devlet Hastanesi’nde kontrol oluyorum bana özelden ulaşabilir misin canım merak ettiklerimi sormak istiyorum müsade edersen 🙏🙈
senibekliyoruzannecim Bende Mustafa Altundağ a gidiyorum oğlumda da gitmiştim şimdi beş yaşında ben de 34 haftalık hMşleyim çok memnunum