Cok gecmiş olsun, peki bunları hangi doktor görüyor perinatolıji mi? Benimde 2 gebelik kaybım var, 18 ve 20 haftalık. Kalp durması. Bu da kan akısına baglı olabilir dendi ama sanırsam kan akışına baglı olunca bebekte gelisimde gerilik oluyor galiba yorumlardan anladgm kadarıyla. Şükür ki ne güzel doktorunuz farketmiş korkmayın allahın izniyle kan sulandırıcıyla kan akısı sağlanmıs olur.bana da suan gebe kalmadan 150 mg ecoprin verildi. Hareketli olun yatar oızisyonda kan akısını etkiliyor. Allahın izniyle sağlıcakla kavususrszn bebegnze