Nezuko Merhabalar, yukarı yazdığım değerleri hamileliğinde çok yüksek çıkan var mı? Ne gibi bir sorun var? Doktor randevuma daha var. Merak ediyorum.
Papatyaa_01 Nezuko benim ilk haftamda baya yüksek çıkmıştı doktor mantar felan yedin mi dedi yemedim dedim sonra baktığımızda düşmüş değer normale dönmüştü sanırım bazı yediklerimiz felan etkiliyor
hesnagoksu Nezuko benimki bir tık yüksek çıkmıştı 17.haftamda. 18.haftada tekrar tahlil istedi doktor. Düşmüştü. Doktor bir şey demedi ama yediklerinden o an yükselmiş olabilir bilemiyorum.
Nezuko Papatyaa_01 ben de yemedim belki içtiğimiz ilaçlardandır diye düşündüm ama atmasyon tabi 😅 yüzün üzerinde çıktı benim
dilaraaygun2234 Nezuko benimde 10. Haftada yüksek çıktı progestan 100 kapsül kullanıyordum vajinal bırakınca normalleşti. Tabi bırakmadan doktorunuza danışın hangi ilaçsa
Papatyaa_01 Nezuko benimde yüzün üzerinde çıktı yalan olmasın 133 felandı herhalde sonra 35e mi 65 mi ne düşmüştü bende ilaçlardan olabilir diye düşünmüştüm sonraki tahlillerimde bi daha yükselmedi :)