begumge
Hamileyken bir kitapta hamileliğin sonlarına doğru göğüs uçlarına hindistancevizi yağı sürmenin göğüs yaralarını önlediğini okumuştum. Duştan sonra hindistancevizi yağı veya o dönemde çatlak olmasın diye kullandığım bio oil den sürdüm. Doğumdan sonra da her emzirmeden sonra kendi sütümü uçlarına sürdüm. Hiç yara olmadı. Şu an 1 aylık olduk bundan sonra da olmaz inşallah. Henüz doğurmayanlara tavsiyemdir arkadaşlar. Umarım herkesde işe yarar. Sadece ilk gün zorlamadan kaynaklı tahriş olmuştu, o bile dayanılacak gibi değildi. Yarası olan arkadaşlar da kendi sütlerini denesin, anne sütü şifa deposu.