Merhaba. 7 hafta 1 günlük gebeyim. Mide bulantısı veya herhangi bir mide rahatsızlığı yada başka türlü bir rahatsızlık geçirmiyorum. Acaba bu normal bir şey mi? 3-4 gün önce ultrasona girdim. Kese oluşmuş, bebeğin kalp atışı başlamış çok şükür ama hiç değilse bi mide bulantısı yaşasam normal karşılardım. İlk gebeliğim olduğu için çok tecrübesizim. Size danışmak istedim