Nesebasol Tubag1 gebelik testim pozitif çıkınca çok yakınımdakilere söyledim kalp atışını duyunca daha geniş çevreme söyledim ☺️
Crescent96 Tubag1 1. Derece akrabalarımıza hemen söyledik valla🤣 çevremizdekilerede cinsiyet belli oldugunda
Deletedmom_53 Oznurtopal ben de haftaya perşembe 7 + 4 oluyorum nasipse randevum var🥰 Sonra söylemeyi düşünüyorum
Fatma63_41 Test çıkınca zaten en yakınların biliyor anne baba kardeş benim 3 senedir olmuyordu esim duyunca haykırdı resmen ama ben kimse bilsin istemiyordum kalp atışını duyana kadar