Sarenin_annesi07 Bir çok post gördüm kızlar nişanım geldi vs ne olduğunu bilmiyorum tarif edermisiniz neye benziyor gelince ne oluyor gerçekten bilmiyorum 😁
EmineDefneGokce Sarenin_annesi07 benimde doğumum nişanla başladı Genelde koyu kahve, kırmızı, pembe yoğun bir akıntı şeklinde geliyor ☺️
YagmurAnnesi Sarenin_annesi07 Nişan aslında doğumun başlayacağının belirtisi olan leke gibi bir şey. Sümüksü pembemsi veya kahverengi ya da şeffaf renk olabiliyor. Nişan geldikten sonra 24 saat içinde de olabilir 3-4 gün de sürebilir doğumun başlaması 🙃
Hallerimvarbenim Sarenin_annesi07 Nişana bir nevi doğum kanalının tıpası diyebiliriz canım. Mukus kıvamında pembemsi olur genelde. Nişanla doğum başlayabilir de nişandan sonra iki haftayı bulabilir de doğum. Eğer miden bulanmazsa google görsellerden bak istersen fikrin olsun nasıl birşey olduğuna dair
ayseak_0342 EmineDefneGokce nasıl olmuştu doğumunuz nisandan sonra ağrılar mi basladi hemen arttı mı ne kdr süre sonra doğum yapmıştınız bende şuan o durumdayım da merak ediyorum
EmineDefneGokce ayseak_0342 kahvaltı yaparken adet sancım başladı. Pıt bişi hissettim . Lavaboda gördüm. Adet sancısı akşama kadar sürdü (nişanda ara ara geldi lavaboya her çıktığımda) sonra belden sancım başladı dakikalı . sonra doğumum oldu benim aynı gğn
ayseak_0342 EmineDefneGokce benim de şuan adet sancısı gibi var bugün gün boyunca geldi akıntı da gittiğinizde çok mu siddetliydi agriniz açılma var miymis
EmineDefneGokce ayseak_0342 akıntı sıradan bi akıntı gibi değil ama afedersiniz çok uzayan yoğun renkli yapışkan bişey Akşama kadar çektim o adet sancısını hastaneye gittik 1 parmak bile değildi açılma. Belden girince açılmam başladı