hamilelik öncesi hic yoktu ve hamilelikte beraber boyut olarak büyümese de miktar olarak arttı afedersiniz ama vajina etrafında internetten baktıgım kadarıyla et beni denen şey cıkmıs ilk aylarımda doktor sorun değil yakılır ama tekrarlayan bişey demişti önemsemedim 36+5iz ve daha cok dustayken farkediyorum kücük kücük seyler geliyor elime koparmaya calıstıgımda kanıyor cok acıyor dogumdan sonra yaktırabilirim ama sizce bunlar normal doguma engel olur mu kan ve idrar testlerim temiz cıkıyor sükür ki hastalıgım yok ama internette bebege bulasır gibisinden bisey yazıyor emin olamadım sizce nasıl gecer napmalıyım