Canım henüz bir şey var ya da yok demek için çok erken. Benim de bir testim böyle aşırı silik çıkmıştı etraftakiler ve ben olduğunu düşündük ancak hiç bir şey tutmamış bir süre sonra adet kanamam başladı. Bundan 2 ay sonra gebe kalabildim. Sen bekle adetin geçerse o zaman yap testini heveslenip de husrana ugramak daha zor