tubacadircier Zuzumuz bende aynı şeyi yaşadım 1 hafta boyunca aklımdan neler geçti inan yüzde 50 boş gebelik ihtimal vardı ama küçük olduğu için de gözükmüyo olabilir dedi doktor öyle de oldu 6+5 gibi ortalama bebeği de gördük kalp atışını da duyduk
MaviK Zuzumuz ee çok normal . Önemli olan bu haftada kese oluşumu. 7. Haftada gidin tekrar hem bebek hem kalp atışını duyarsınız . Stres yapmayın olması gereken o ☺️