Bence kan testi yapın bu testler o kadar güvenilir degil bence ben iki aylıkken bile çıkmadı bunlarda ilk ay adet gördüm ben o bir ay içinde hep test yaptım 20 25 kere erken sonuç verenlerden bile aldım yaptım ama çıkmadı adet oluncada yok diye düşündüm diger ay karın ağrısı mide bulantısı ve grip gibiydim acile gittim kan testi yaptılar öyle ögrendim hamile olduğumu 2 aylıkken