Kızlar merhaba 😇 bugün yumurtlamanın üzerinden 10. Gün bat 5. Gebelik testini sabırsızlıkdan erkenden yaptım yine her ay olduğu gibi🤣🤦 elimde önceden kalan ovulasyon testi vardı bu şekilde anlaması zor tabi ama yine de merak ediyorum sizce varmıdır 🤗 