MaviK Eky38 çalışmayana da veriliyor. Yani doğum yapmış her anne süt ve doğum parası alıyor. Tabii ekstra çalışan annelere ödenek var mı onu bilmiyorum belki onu bahsettiniz ama
Hilaynur Eky38 evet 32. Haftada doktordan çalışamaz raporu alıyorsunuz zaten sistmee yansıtor ama çalıştıgınız şirketeki muhasebe ciyr veriyorsunuz raporunuzu izniniz bittigi zaman toplu olarak yatıyo dogum parası 16 bin tl gibi bi rakam
Hallerimvarbenim Eky38 Doğum önce ki 8 hafta doğumdan sonra ki 8 hafta doktor raporuyla doğum izni sayılıyor ve SGK ya rağor işlendikten sonra o sürecin ücreti veriliyor
Eky38 Hilaynur anladım izinlerimiz bittikten snra bisey yapmamıza gerek kalmadan yatacak o zmn devlet memuruysak bi yere başvurmuyoruz
MaviK minik_koala_ve_annesi evet canım başvuruyorsun . Ben başvurmadım sadece doğum parasına hastane otomatik başvurdu benim adıma. Süt parasını yanlış bilmiyorsam ilk 5 yıl içinde alabiliyorsun diye biliyorum. Yanılabilirim de .
minik_koala_ve_annesi MaviK esim ptt ye sordugunda e devletten takip etsin demis sadece ama anlamadik birsey
MaviK minik_koala_ve_annesi yatacak adınıza demek ki . Başvurduysanız birde TC kimlik numarasına göre yatma günü var . Yanlış bilmiyorsam 3 ay içinde yatıyor
minik_koala_ve_annesi MaviK yok basvurmadik canim bilmedigimiz icin pttye sordugumuzdada e devletten takip edin dediler sadece
Hilaynur Benannemioluyorum alıyolar belkide daha yüksek alıyolar sigortalı çalışan gözüken herkes memur vs ayırmadan alıyor parayı yüklü olan miktarı
uras727 Çalışan herkes alıyor sigortalı olduğun sürece rapor alıyorsun muhasebeci ye veriyorsun işleme koyuyor raporun bitikten bir ay sonra adına PTT ye yatıyor
MaviK minik_koala_ve_annesi onlar başvurduğunuzu düşünüp takip etmenizi söylemişler. Başvuru gerekli SGK ya doğum belgesiyle eşiniz gidip başvurabilir