dilinkopsunemi-bisus dependin herkes için çok konforlu rahat olduğunu okudum burda da aynı şekilde gelen yorumlar hep güzel ama ben normalde de zaten sadece 1 markanın pedini kullanabiliyordum diğerleri alerji yapıyordu bir de rahat edemiyordum acaba yine aynısı olur mu diye yanımda normal ped de bulundurucam eğer depend rahat olursa ona devam etmeyi düşünüyorum