Burmur10 Çalışan anneler 32. Haftada çalışamaz raporu alınca neden tam para almıyoruz bir arkadaş öyle yazmış. İllaki 37 de mi çıkmamız gerekicek.
Cubukmakarna Yoo tam aliyorsun sadece kesinti mecbur oluyor. Onu dusuyorlar o kadar :) sonucta bu rapor. Normalde de raporlu olunca tam para almiyoruz ayni mantik