pembiktavsan Kubracumn her hafta falan yiyorum etsiz olduğu için sorun olmaz. Bir de yeşilliği kendiniz yıkarsanız daha güvenli olur 🤗
Mucizem33 Kubracumn bende daha bugun yedim disarda satılanlardan degil evde yapilandan yedim cok canim istedi saolsun teyzem yapmış
aseldurununannesi_ Kubracumn yiyebilirsin canım ama yeşillikleri kendin karbonatlı su ile bol yıka☺️Afiyetler olsun
Sedamete Kubracumn başından beri yiyorum canım ayda 1-2 kere mutlaka yiyorum çünkü canım çok istiyor etsiz olduğu sürece sorun yok bence
Rabiaturgut4445 Kubracumn ben yiyorum o gün mide yanmasından aglıyorum uyuyamıyorum ye ama abartmadan ye üstüne de bol bol su iç mideni yakmasın