MgeBac Merhaba,36+1 haftalık hamileyim.şimdi muayeneden çıktım kilosu boyu falan herşey normal ama bebeğin sol tarafında kist gibi bir şey gördü doktor.kız bebeklerde olabilir dedi küçük küçük yumurtalıkları var dedi.BAşına böle bişi gelen var mı?
Bilge35 MgeBac burda bebeğinin yumurtalıklarında kist olan bi arkadaş vardı . Başlığı o sekilde degiştirirseniz görecektir. Yada arama bölümünde o sekilde arayabilirsiniz . Doğumdan sonra takip yapılır bi sıkıntı yapmaz . Sağ sağlim alın kucağınıza insallah
Bilge35 MgeBac baktım ama bende bulamadım canım . Dediğim gibi başlık değiştirirseniz belki o sizi bulur