Merhaba, ben daha önce hiç bir forumda bir şey yazmadığım halde serklaj konusunda her yere yaziyorum nerdeyse. ben ilk doğumumu erken yaptım. Şimdi de 2-3 haftada 50 mm den 34 e düştü yani risk başladı. Zaten ben kendimi biliyorum. Sürekli sancım var. Şimdi 25in altına düşerse direkt serklaj yapılacak. Kimi duyduysam yatış veriliyor mutlaka. Sıkı bir yatış değilse bile heyet raporu veriyorlar. Fakat benim doktorum 3 gün rapor veriyorum yatmanın hamilelikte oluşacak hiçbir komplikasyona olumlu etkisi olamaz diyor. Elbette ki panik durumdayım. Yani acil serklaj olduktan sonra çalışmaya devam edersin diyorlar. Mantıken yatmak gerekmez mi. Allah’tan müdürüm sıkıntılı değil sadece tabiki rapor almam lazım. E güvendiğim doktor rapor vermeyince rapor verene mi operasyonu yaptırayım ne yapabilirim bilmiyorum. Bu kadar rahat olunup da işte ne bileyim yok birden açılma olursa yok kısalma hunileşme vs olursa diye korkuyorum. E izinler doğum sonrası için lazım. Darmadağın olmuş durumdayım belirsizlik içinde.