Haticeasya ne doktor nede yapan asla önermiyor , yapmıyorlar da. Ağrıları mecbur çekeceksin. Benim iki tane belde fıtık var ileri seviyede , boyunda da fıtık ve düzleşme var ve hiç birşey yapamıyorlar , bebeğim şuan 28 haftalık ,6 haftadır uyuyamıyorum geceleri acıdan. Kızımın doğumunu düşünüp dindirmeye çalışıyorum . Birde at kestanesi balsami var. Onla eşim masaj yapıyor . Çok iyi geliyor . Tavsiye ederim .