dilann22 Kızlar üç gündür ağrılarım sancılarım oluyor belim ağrıyor ama bi süre sonra geçtiği için doktora gitmedim perşembe sezeryan olcam Allah izin verirse. Ayakta durmaya zorlanıyorum hemen ağrım oluyor sizler nasılsınız ?
Didem18 dilann22 ben yrn tam 37 haftama gircem ama ayakta çok durunca karnına sancı giriyor. Tuvalet ihtiyacında özellikle sanki çıkacakmış gibi oluyor. Yrn son kontrol benimde 38+3 gibi fln sezeryan olur dedi… Korku heycan panik karmaşık
Dilekagrgn dilann22 38+3 benimde salı yada Çarşamba doğuma alicak doktor ikinci gebeliğim. Yatakta dönmek işkence öyle bir kasılıyor ki gün içinde nefes alamıyorum Evden çıkıp bir yere gidemiyorum yürümek bile zor ağrılı oluyor 🤦🏻♀️. O kadar sıkışık ki eğilip masaya yemek yiyemiyorum bazen belimde kasığımda sancı oluyor uzun sürümuyor. Son günler artık dayanacagiz
dilann22 Didem18 insan korkuyor heran ya doğarsa diye çünkü bugüne kadar hiç bu kadar aşağıda hissetmemiştim bide bugüne kadar çektiğim ağrı ağrı değilmiş onu anladım oturamıyorum bile artık çok baskı var kafası vajinamda gibi hissediyorum
dilann22 Dilekagrgn bebeği vajinanızda hissediyor musunuz sizde resmen orda hareket ediyor korkuyorum çıkacak diye ya😂 su kanama gelse doktora gidicemde o da yok nöbetçi doktor doğurtsun istemiyorum
Sedauzunbekiroglu Kanala girmis olabilir. Bende 38+2 yim yalanci sancilarim haricinde hic bi belirti yok
Didem18 Kızlar duygularınız ne durumda??? Ben çok karmaşık bı haldeyim. İlk olunca insan çok korkuyor. ☹️ Korktuğum için bile üzülüyorum acaba yetebilecek bir anne olacakmiyim diye…
dilann22 Didem18 aynı duygular bende var doğum korkusu sonra lohusa korkusu süt gelmeme korkusu bebeğe bakamama korkusu uykusuzluk korkusu çok fena haldeyim
Didem18 dilann22 yeni bir hayat ve çok büyük bir emanet… Can… Allah ima şükür olsun 🙏 Rabbim isteyip hak eden herkese nasip etsin inşallah 🙏 bu duyguyu yaşamak bile güzel orası da ayrı bir konu 🥺😊 işte tamda böyle karışık
Tossila Benim de 38+2 bugün . Bu hafta içi benim de sezeryan olacak. İnşallah hepimiz sağlıkla, sağlıklı ve hayırlı bebiklerimize kavuşuruz
gulbis1 38+3 bizimde evet bende çok aşağıda hissediyorum artık gelsin zaten iyice yoruldum gece uykusu hiç yokk , bel ağrılarım var bakalım ne zaman gelecek 😅
esraxx1 38+3 🥰 dün kanamam geldi biraz ara ara da ağrılarım oluyor evde bekliyorum bakalım ne zaman gelecek ben biraz daha kalması taraftarıyım ama ne olur bilemiyorum 😅