Merhabalar oğluşum 39+1 oldu arada bir rahime baskı dışında bir doğum belirtisi yok ne zaman gelecek bu yaramaz sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız, ilk belirti neydi ya da hiç belirti olmadan doğuma giren var mı ben aceleci mi davranıyorum. 🤦🏼♀️🐣