Yalinn8 1prens1prenses migrenim var, parol e izin var zaten, bi de roll on seklinde headstick ler var eczanelere sorabilirsin agri baslayinca sakaklarina sur iyi geliyo
mucizemizibekliyoruzz 1prens1prenses o haftalarda hep oluyor. Ilık duş alın. Başınızı bişeyle sıkın sonra açınca rahatlar. Saçlarınızı çekin damarlar açılsın. Bol su için
Tubasim 1prens1prenses eczaneden mentollü krem almanızı öneririm.küçük bi kutu yeşil kapaklı. Çok faydası oluyor
ozlemrcp76 Bneimde cok cok var kendi doktorum nirmal dedi 4. Aydan sonra gecer dedi ama ben cok siddetli yasayinca birde nörolojiye gorundum oda migrene donmus desi cok agirisa avilden serum al yada agriyi hisssetmeye basladigin an 2 doz parol birden al dedi ama gunu gunde bir kez yap dedi ozellile dediki agri baslar baslamaz al dedi yoksa bir saat sonra alisina yani agridan bir saat sonra olmaz fayda vermez dedi..
Sulerel Benim de çok ağrıyordu hala ara ara ağrıyor eczaneden nane yağı aldım ağrıyan yerlere masaj yaparak uyguluyorum hemen kesiyor tavsiye ederim. Erkek bebiş baş ağrısı yapar derler ne kadar doğru bilemem benim oğlum olucak ama 🤗