Bussssra Mochi manuel göğüs pompası(mor) kullanan var mı kizlarr,yeni aldim henüz kullanmadım,memnun musunuz acaba ve nasıl kullandığınızı yazar mısınız ❤️❤️
Bortubocek Bussssra ben hastanede basladim kullanmaya sezeryan olmuştum damla damla geliyodu süt..duzenli olarak her emzirmede taktim sutumu guzel çoğaltti..1 ay fln kullandim sonra biraktim
gkcnn Bussssra bende lansinoh manuel pompa almıştım ama devamlı mastit oluyorum doktorum manuellerin çekim gücünün iyi olmadığını göğüste mutlaka süt bıraktığını bu yüzden mastite sebep olduğunu söyledi şimdi elektrikli alıcam
EmineDefneGokce Bussssra herkesin alması gereken bişey Avent elektrikli vardı bende . Aventi sadece 2-3 kere kullandım Hergün mochi kullandım