ezgikrby Melisemir Ogretmenanneyim Ben de burda bekleyeyim 😂 Bu arada sezaryen olan bi arkadaşım yanına bol kimyon al getirdikleri çorbaya dökersin çok faydalı demişti ✨
saitkereminannesi02 Melisemir Herşey yedim kuru fasulye filan da kırk çıktıktan sonraydi galiba kimyon ile yemeye başlamıştım zaten durmayan çocuktu ne yapsam durmuyordu
Zeynepbsk Doktorum önermişti , daha hastaneden çıkmadan sipariş verdik , tavuk çorbası içtim eve geldim kelle paça falan iyileşme süresi hızlansın . Sonra doğru beslenme süt artsın diye 👍
irem9797 Ya gaz bi kac gun oluyor bisey yemesende hastanede yatarken gazdan mahvoldum ameliyat yerimden daha kötüydü gaz savcısıyım uğraşmak yediğimde tavuk corbasi hastanenin getirdiği hasta yemekleri simdi ikinciye hamileyim yanımda kayısı hosafiyla gitmeyi düşünüyorum baya rahatlatıyor diyorlar bi denicem