Hanımlar merhaba bugün 40 ım çıktı ancak kanamamda azalma olacağı yerde daha da fazlalaştı internetten baktığımda 40 gün içinde azalarak bitmesi gerektiği yazıyor ara ara da regli gibi sancı vuruyor böyle bişey yaşayan var mı acaba aranızda? Tedirgin olmalı mıyım?