Svalpydn35 Mrve5 bnde Çarşamba ayın 4 ünde olcm şimdiden korku stres heyecan değişik duygular içindeyim ikinci olucak ama bilinçli girmek dha bı degisik duygu
Elifffyusa Benim 35+1 canım daha var gbi gözüküyor smdilik sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini 🥰 şimdiden geçmiş olsun
Mrve5 Amin inşallah pozitif doğum hikayesi yazmak banada nasip olur 🤲🏻 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Merhaba3895 Bende varım yarın 😍 Allah hakkımızda hayırlısını versin saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️