Kızlar 3. bebeğime hamileyim 2. hamileliğimde gebelik şekeri çıkmıştı insülin kullanmıştım 10 sene oldu ikinci doğumumu yapalı bu gebeliğimdede çıkar diye korkuyorum açıkçası başına gelen varmı bi kere çıkıp diğer gebeliklerde çıkmayan yoksa hepsinde çıkıyo mu