Eken012 Arkadaşlar benim tsh 3,5 cıktı. Gebelik istiyorum bu engel olur mu ? Doktoruma gosterdigimde iyi hormonlarin dedi. Arkadasim var gebelik istiyor degeri benle ayni ilac baslatmislar. Sizde nasildi acaba
Oznurtopal Aslında yüksek değil ama olur da gebelik olursa 2.5 altında olsun diye düşündükleri için başlatmış olabilirler. Yani gebelik dusunmuyorsaniz normal bir değer ama bebek olacaksa 2.5 altı olmalı
Eken012 Oznurtopal Gebelik istiyorum ben kendi doktorum.bisey demedi arkadasin doktoru ilac baslatmis gebelik istiyor diye