Merhaba kızlar,
Yarın 20+0 olurum inşaallah detaylı ultrason için bu hastaneye randevu bulabildim. Ama yapıp yapmadıkları konusunda emin değilim. Bana çok ters ve uzak aslinda eşim izin alıp götürecek, boşuna gitmekten korkuyorum Randevu alırken bazı hastanelerde (detaylı ultrason yapılmamaktadır ) yazıyo parantez içinde burda göremeyince aldım hemen. Yaptıran ya da bilgisi olan var mı ?