Kızlar selam
7+2 hamileyim
Ankilozan spondilit hastasıyım aynı zamanda oksapar kullanıyorum
İki gündür sağ kalçamdan topuğuma kadar vuran ağrı var resmen beni kitliyor hareket ettirmiyor. Aynı fıtık tutulması gibi
Dün gece hastaneye gittik parol taktılar gönderdiler ama nasıl geçecek ne iyi gelir bilen var mı canım çıktı yemin ederim 😞