Cdem21 Bebeğim 19 günlük baya gazlı hiç durmuyor kuzum kıpkırmkzı oluyor sürekli sab simplex diye bir damla kullanıyorum acaba kemerde alsam mı bilemedim size sormak istedim
2022bebeki Cdem21 Çocuk doktoruna sordum ben bu hafta gebelik okulunda öneriyoruz kullaniminda fayda sağlıyordu dedi
Beyabann38 Cdem21 ben almıştım ilk kizımda kullandım biraz ayak altlarına hemde karnına koyuyodum ilrahatlatıyodu güzel uyuyodu masaj gaz damlası derken baya iyi geliyodu
minik_koala_ve_annesi Cdem21 kemer kullaniyorum ben rahat uyutuyor gaz sorununu tek basina cozmuyor ama ise yariyor once karnini yaglyorum sonra kemeri takiyorum o zaman iyi geliyor canim bende biogia kullaniyorum
Cdem21 minik_koala_ve_annesi biogia dediğiniz yağ sanırsam teşekkür ederim deneyeceğim gerçekten uykusuzluktan mahvoldum