Erayrahime Baloglum93 günde en az 10 hareket saymanız gerekli. Az bi tatlı yiyip 5 dakika sonra solunuza yatınca da hareket hissediyorsunuz. Bazı bebeklerde hareket daha az olabilir demişti. Doktorum. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun. Çok tedirgin iseniz acilden gidip Nst girin.
Tufutufu Baloglum93 30+2 deyim. Açıkçası bu bebelerin dönemleri olduğunu düşünüyorum:) 28’de hareketliydi. 29’da hep böyle sakin geçti, sadece içimdeki hareketini dönüşlerini hissediyordum. Karnımdaki tekmeleri daha hafifti belli belirsiz ama kasıklarıma sanki hunharca vuruyordu. 30’a geldik daha bugün tekmeleri daha bi net gelmeye başladı. Bence tamamen kafasına göre takılıyorlar. Hafif bile olsa hissediyorsan için rahat etsin:)
Tufutufu Baloglum93 birde şu gerçek. Hareketliyken hissedilmiyor. Çok yorgunsan o da dinleniyor. Soğuk algınlığı geçiriyorum birkaç gündür. Bugün serum yeyince toparladım biraz belki ondan hareketlendi:)
gbdl2023 Baloglum93 bir kaç gündür bende böyle postlar açtım normal sanırım yerleri daralıyor bende çok korktum ama nadirde olsa hareketini hissediyorum suan çok şükür
User00 Benim de 30+1. Eskisi kadar çok hareket etmiyor, birkac hafta önce hiç durmuyordu. Ama takip ediyorum hareketlerini düzenli olarak sıkıntı yok gibi insaallah. Artik yeri daraldığı içindir diye düşünüyorum ne kadar doğrudur bilemiyorum
Baloglum93 mysweetbabyy benimki hala aynı çok narin narin hareket ediyo yani öyle küt küt vurmuyo hiç şuan 35+3 olduk