M11 benimde 10 gün gecikmem var akıntım vardı adet günümde oldu 5 6 gün sürdü şuanda var ama çok az göğüslerim çok hassas bazı şeyler burnuma kokuyo çok oturunca kasıklarım agriyo ben genelde yüz üstü yatmaya alıştım şimdi ise öyle yatınca karnım aciyo hemen yan dönünce geçiyor yavaş yavaş dar giyince fln da kasık ağrısı sancı oluyo adetim 1 gün gecikti günde test yaptım ama çıkmadı birdaha yapmadım yarın randevu alıp kadın doğuma gideceğim sizce varmıdır uyku hali halsizlik biraz evde iş yapıyorum hemen yoruluyorum belim agriyo bir buçuk sene oldu daha gebelik elde edemedim ins bu yıl duam bu
Yeni yiliniz kutlu olsun herşey gönlünüzce olsun ins