Tinkipinki nevvar salihte herhangi bi gebelik hftasi şartı yok.bn bu Dr a 6 aylıkken başladım ve memnun kalınca da devam ettim.dr um çok insancıl her hastasıyla ailesinden biri gibi ilgilenmeye calisiyo ve çok talipli hastası var devlette böyle birine rastlamak bnm için çok güzel.bnm ikinciye sezeryan olcagi için günü beraber kararlastirdik diyebilirim ama hocam 39 hftayi anne karnında doldurma taraftarı her zmn söyledi anne karnı dış dünyadan çok DHA değerli kendi cocuklarimi bile öyle aldırdım diye…normal doğumu 41 e kdr bekliyorlar her devlet hastanesi gibi,gün içinde ters bı durum olursa da müdahale ediyo eğer Dr hastanedeyse… Bugün ameliyat günü yok polklinik günü diye bişi yok acil durumda o an bile müdahale ameliyat vs yapio…39+3 uz yarın nasipse inşallah sağlıcakla alırım kızımı kucağıma…darısı isteyen dileyen arayan bekleyen tüm anne adaylarına inşallah 🤲 bu arada Dr um Emrah Karakaya Gaziemir de👍yakinsaniz aklınızda olsun bı gidip değerlendirin.bucayi kesinlikle tavsiye etmem.9 Eylül üniversitesi ni de düşünebilirsiniz ilk doğumum orda oldu